امروز و در این مقاله قصد داریم تا مروری بر انواع هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت ها و موسسات مختلف داشته باشیم. اگر شما نیز جزو مدیران و کارآفرینان هستید، قطعا با این شیوه بازاریابی و تبلیغات آشنا هستید.

سالیان زیادی است که شرکت ها و موسسات برای بازاریابی موفق تر، اقدام به اهدای هدایای تبلیغاتی یا تخفیفات ویژه به کارمندان و مشتریان خود می کنند. یکی از دلایل اصلی استفاده از این نوع هدایا، دارا بودن جنبه تبلیغاتی موثر کالاهای کاربردی است. زیرا استفاده از تبلیغات معمول مانند بیلبوردها، کاتالوگ ها، رپرتاژ آگهی ها و برنامه های تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی به مرور زمان کلیشه ای شده و قدرت جذب مشتری خود را از دست می دهند. به همین دلیل کارشناسان علم بازاریابی همواره به مدیران و صاحبان صنایع توصیه می کنند که برای بازاریابی از کالای تبلیغاتی استفاده کنند که برای مشتریان جنبه عینی داشته باشد.

کدام دسته از شرکت ها و موسسات به هدایای تبلیغاتی نیاز دارند؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی به همه شرکت ها و صاحبان مشاغل توصیه می شود. شرکت شما چه به عنوان تولید کننده محصول و چه به عنوان ارائه کننده خدمات، نیاز به جلب مشتری خواهد داشت. استفاده از هدایای تبلیغاتی که جنبه کاربردی دارند و در بیشتر ساعات شبانه روز مورد استفاده مشتریان بالقوه شما قرار می گیرند، جایگاه مناسبی برای ارائه عنوان و لوگو شرکت شما هستند. روشی که از طریق آن همواره در معرض دید مشتریانتان خواهید بود.

اگر موسسه شما در زمینه ارائه خدماتی خاص فعالیت می کند، برای ارائه مدارک و رسید ها به مشتریانتان نیاز به یک محصول مفید و کاربردی خواهید داشت. انواع ساک تبلیغاتی کاغذی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

همچنین اگر به عنوان کارفرما، مسئولیت مدیریت یک شرکت تولیدی را بر عهده دارید، قطعا به لزوم آشنایی مشتریان با فرآیند تولید و ساخت محصولتان آشنایی دارید. مثلا ممکن است شرکت شما تولید کننده مواد غذایی، لوازم التحریر یا اسباب بازی یا قطعات سخت افزار کامپیوتر باشد. در این صورت مشتریان هنگام خرید تعداد زیاد قطعات از موسسه شما، به کیسه های پلاستیکی حمل کننده نیاز پیدا خواهند کرد.

بنابراین نوع خدمات ارائه شده در موسسه شما هر چه باشد، احتمالا نیاز به کیسه پلاستیکی یا وسایلی مانند آن خواهید داشت. ولی چرا ما استفاده از ساک تبلیغاتی را به جای هر نوع کیسه پلاستیکی توصیه می کنیم؟

چرا استفاده از ساک تبلیغاتی را به موسسات توصیه می کنیم؟

کیسه های پلاستیکی که به طور معمول برای حمل و نقل خوراکی ها، اشیاء و ملزومات از آن ها استفاده می کنیم، برای بازیافت در طبیعت به صدها سال زمان نیاز دارند. آمار جهانی استفاده از کیسه های پلاستیکی عددی در حدود سالانه ۳ میلیارد تن زباله خشک است. در ایران هم طبق آمار فقط در میادین میوه و تره بار، روزانه حدود ۵ تن کیسه پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. با رشد تصاعدی این ارقام، و با توجه به زمان چند صد ساله ای که هر گرم از این ضایعات برای بازیافت در طبیعت نیاز دارد، استفاده روزافزون از کیسه های پلاستیکی مانند فاجعه ای طبیعت و سلامت انسان ها را تهدید می کند.

امروزه در سرتاسر جهان کمپین های دولتی و خصوصی بسیاری تشکیل شده تا افراد را به حذف کیسه های پلاستیکی غیر قابل بازیافت از چرخه طبیعت تشویق کنند. در کنار این آموزش ها بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی به صورت خودجوش اقدام به توزیع کیسه های پارچه ای می کنند. در ایران نیز روز ۲۱ تیرماه به همین مناسبت «روز بدون نایلکس» نامیده شده است.

اگر به عنوان صاحب یک کسب و کار در کنار افزایش سود و رضایت مشتری، خط مشی احترام به طبیعت را در پیش بگیرید، با این رویکرد حامیانه، از میان طرفداران طبیعت نیز مشتریان زیادی به دست خواهید آورد. و بدین منوال در بلندمدت از سود بالاتری در مجموعه خود بهره مند خواهید شد.

انواع ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:

  • ساک دستی کاغذی
  • ساک دستی کاغذی کرافت
  • ساک دستی مناسب اصناف ساعت فروشی و طلافروشی
  • ساک دستی مناسب تبلیغات در نمایشگاه ها